2010 m. gegužės 26 d., trečiadienis

Katy Perry mada.

Iš tiesų,aš labai mėgstu Katty Perry (Keitę Peri),nes jos stilius toks nerealus ir kartais rafinuotas.Aš čia įdėsiu kelias mėgstamiausias fotkes,kur ji su madingais (bent jau man) drabužiais.Na,ir neapsieisiu be komentarų. : ))

Man šita jos apranga labai patiko ir ji man labai madinga.Nes kaip sakiau,kad vasarą madinga Hello Kitty,tai jos aprangą papuošė jos pakabukai.Nors ir minėjau,kad aš nekenčiu Hello Kitty,bet dabar jai prieštarauti negalima.Tiesiog labai ''faina'' apranga.Na,gali būti,kad truputį ''ymiška'' (emo),bet man tikrai labai smagi.♥
Vo,čia viena iš geriausių Keitės Perės aprangos trejetuko.Aš ne dėl grybo,ne dėl išraiškos.Man nereali ta suknelė.Jei tokią pamatyčiau kokioj nors parduotuvėj,tikriausiai nusipirkčiau.Na,žinoma,jei kosminė kaina nebūtų.Puikiai derasi spalvos ir diržas.Čia tikriausiai tiesiog fotosesijinė suknelė.Ot,gaila...♥O šita nuotrauka pirmoj vietoj iš trejetuko.Taip taip,aš dėl žirafos.O jei rimčiau,apranga man ideali Keitei Perei.Nes ji kaip suknelė,kaip sportinė apranga,kaip kasdieninė apranga,kaip fotosesijinė apranga.Jeigu ji būtų žirafa,ji būtų man pati stilingiausia iš visų. ♥
STRAIPSNIS : MANO.
NUOTRAUKOS : IŠ INTERNETO. (Juk pati nefotkinsiu keitės Perės :DD)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą