2010 m. gegužės 26 d., trečiadienis

Papuošalai.

Jei esi madų sekėja,tai tavo papuošalų skrynelėje privaloma būti madingų papuošalų.Neturi - įsigyk.Iš tikrųjų,vasarą labai madinga nešioti kokius šviesius auskarus ir pakabukus,arba kokius papuošalus su povo plunksnomis.dar labai madinga nešioti didelius ir stambius bei spalvotus karoliukus.Tai labai tinka ir paauglėms ir moterims.Na,o vaikams gal paliksim kokius madingus auskariukus kaip baltas žirafėles ir pakabukus kaip Hello Kitty.Išties tai madinga.Dar labai madingi karoliukai-užtrauktukai.Tačiau jų nėra mano papuošalų skrynelėj,nes kol kas dar nėjau į EFFIGY parduotuvę,o ten jie stovi. : DDŠitų papuošalų irgi nėra mano skrynelėj,na,panašūs yra,bet planuoju tokius įsigyti,o jie yra IBERO parduotuvėje. : )) Na,iš vaikiškų papuošalų nusipirkčiau nebent žirafytes,nes Hello Kitty,oi,kaip nekenčiu. : DD
Straipsnis : MANO
Nuotraukos : MANO

2 komentarai:

  1. o tai tu sakai, kad neturi.Tai kaip nufotkinai, jei ft tavo?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tu nesupranti : DD
    Mano fotkė,todėl,kad aš paėmiau nuotraukas iš interneto bet viską sutalpinau į vieną,bet pati : )
    Todėl ir yra mano fotkė. : ))

    AtsakytiPanaikinti